2017. február 11., szombat

Ál-kandalló készítése kartonból házilag

A kandallóm amit másodiknak építettem, teljesen ingyen volt. Az alap váza, kartondobozok voltak, amit összeragasztottam, utána lefestettem fehérre, végül egy fehér szigetelő fóliából kivágott téglákkal ragasztottam ki a mintáját. Ez a kicsit nikecellre hasonlító anyag, a kartondobozok belsejébe szokták tenni, szállításkor bélelik ki a dobozt, hogy ne sérüljön a termék. Utána, fekete szprével kicsit "bekormoltam" a tűztér környékét, ill. belül teljesen feketére festettem le. A tetejére falapot tettem, ill. fából készült a tűztér előtti "vasrács" utánzat is. Beleragasztottam, egy igazi tűznek a fotóját, amit kinyomtattam, elé pedig LED izzókat tettem, a hatás kedvéért. Először, a bátyám kisgyerekének készítettem el ezt az ál-kandallót, mert megkért rá és be szerette volna vinni az osztálytermébe Mikulásra. De mivel még sem kellett nekik, így eladtam az interneten. Nagyon nagy volt az öröm a vásárlónál, teljesen bele volt habarodva a munkámba, fel is díszítették az ünnepre és küldtek róla fotókat ők is erről. Ezt is megosztom.






3 megjegyzés:

  1. Szia, szeretnék Tőled rendelni egy ugyanilyen kandallót, ha lehetséges.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katalin.
    Nagyon szép.
    Érdeklődnék, hogy mennyibe kerülne egy ilyen kandalló? Ha egyáltalán rendelhető.
    Köszönöm.
    Üdvözlettel: Henrietta

    VálaszTörlés